RESULTAAT STAAT CENTRAAL

Of het nu gaat om een search-campagne in Google of een native display-campagne, het behalen van resultaat voor onze klanten staat centraal binnen de media-afdeling. Tijdens het voeren van mediacampagnes sturen wij altijd op doelstellingen en hanteren wij een liquid media-aanpak. Dit houdt in dat we het budget van onze klanten tussentijds kunnen verschuiven naar de meest succesvolle kanalen, waardoor we het marketing budget zo efficiënt mogelijk inzetten. We houden dus niet van lange termijn afspraken die in beton gegoten zijn.

Gedurende de campagne kijken we uiteraard niet alleen naar het genereren van kwalitatief verkeer, maar ook naar de websiteprestaties. Op de website wordt namelijk echt het verschil gemaakt.

Bij Clever Strategy hebben we veel kennis en ervaring met diverse media-onderdelen zoals SEA, SEO, social advertising, display-advertising, video advertising, affiliate advertising en offline advertising.

Ben je benieuwd hoe wij jou kunnen helpen door middel van liquid media inzet? Neem dan contact op met Femke Evers. 

BENIEUWD WAT WE VOOR JOU KUNNEN BETEKENEN?

Data-driven & fact-based aanpak

We denken vanuit rendement en klanttevredenheid en willen alles meten om te kunnen verbeteren.

Full service marketingbureau

De one-stop-shop voor clever business cases en omnichannel oplossingen.

Lean & mean marketing

We werken met slimme technologie die uiterst doeltreffend en efficiënt is.

ACCREDITATIES

Clever gelooft in samenwerken. Met onze klanten, maar óók met business partners, want samen zijn we slimmer. We koppelen krachten om het beste resultaat voor onze projecten te bereiken. Dat doen we door exclusieve samenwerkingen met de onderstaande partijen.