CASE STUDY: ELLAONE

Hoe werkt een morning-afterpil precies? Welke zijn er? En waar koop ik het? Veel vrouwen hebben geen idee. Daarom ontwikkelde Clever Strategy, in opdracht van ellaOne, een digitale strategie. Hieruit volgde een campagnewebsite, een SEO website en een mediacampagne. Dit met als doel om vrouwen te informeren over de nieuwe generatie morning-afterpil.

Via een Google Adwords campagne worden per dag zo’n 2.000 vrouwen naar de landingspagina geleid. De advertenties worden continue gemonitord en bijgestuurd om een zo hoog mogelijk rendement te halen.

Vrouwen die ongerust zijn over een ongewenste zwangerschap en er op los googelen worden naar de aparte SEO website geleid. Door een paar vragen te beantwoorden worden ze goed geïnformeerd over het gebruik en de voordelen van deze morning-afterpil.

CLEVER SERVICES • LIQUID MEDIAPLANNING • ANALYSE EN OPTIMALISATIE • WEBSITE DESIGN EN ONTWIKKELING • WORDPRESS • GOOGLE ADWORDS • GOOGLE ANALYTICS • CANOPY DEPLOY CAMPAGNE MANAGEMENT SYSTEEM