CASE STUDY: XL-S MEDICAL

Bij het afvallen kun je wel een steuntje in de rug gebruiken. Af en toe een goede tip, een motiverend filmpje of een succesverhaal. XL-S speelt daar op in met haar support programma. Tijdens een 12 weken durende customer journey zorgen we er voor dat mensen gemotiveerd blijven XL-S te gebruiken.

De eerste 6 weken van een dieet zijn kritisch. XL-S Medical wil mensen stimuleren om vol te houden. Speciaal daarvoor is het XL-S support programma ontwikkeld. Dit programma ondersteunt Clever met de inzet van e-mail marketing.

Na aankoop van het product krijgen gebruikers, gedurende 12 weken iedere week een e-mail nieuwsbrief. Deze customer journey, met informatieve content en tips, is helemaal afgestemd op de verschillende fases tijdens het gebruik van XL-S Medical. Daarnaast verzorgen we de maandelijkse nieuwsbrief en de remindermail, die mensen krijgen als ze het product in de webshop hebben gekocht en hun verpakking (als het goed is) bijna leeg is. Bekijk hier de website van XL-S Medical.

xls-medical

CLEVER SERVICES • CONTACTSTRATEGIE • E-MAILMARKETING • ANALYSE EN OPTIMALISATIE • CANOPY DEPLOY CAMPAGNE MANAGEMENT SYSTEEM • GOOGLE ANALYTICS