CASE STUDY: DANIEL DEN HOED

‘Samen maken we kanker kansloos’.

Stichting Daniel den Hoed vroeg Clever Strategy te adviseren bij haar online marketing. Voor de stichting is het van levensbelang om haar stakeholders goed te informeren en website bezoekers te converteren tot donateur en/of ambassadeurs. We bedachten het online concept en verzorgden de productie van de website. In deze nieuwe website is een donatiestraat ingericht, zodat bezoekers direct een bijdrage kunnen geven.

Donateurs en nieuwsbrief abonnees worden via e-mail marketing op de hoogte gehouden over de stichting en haar initiatieven. Om deze nieuwsbrieven te versturen gebruiken we Clang. Uiteraard heeft Clever ook haar financiële steentje bijgedragen door de Clang licentie te schenken aan dit fantastische doel.

Voor real time inzicht in de resultaten, en om bij te kunnen sturen waar nodig, richtten we een Klipfolio dashboard in. Hierin zijn in één oogopslag de belangrijkste KPI’s van Daniel den Hoed te zien.

daniel-den-hoed

CLEVER SERVICES • STRATEGIE •  WEBSITE ONTWIKKELING • E-MAILMARKETING • KPI DASHBOARD • WORDPRESS • KLIPFOLIO DASHBOARD • CLANG CAMPAGNE MANAGEMENT SYSTEEM

For the best marketing results.