CASE STUDY: LACTACYD

Lactacyd biedt intieme hygiëneproducten voor vrouwen in elke levensfase. Jonge meiden spelen immers met andere vragen dan dames in de overgang. De uitdaging is om content af te stemmen op de levensfase. Dat hebben we gedaan met een intelligente website die de doelgroep target en gerichte content laat zien.

Jonge meiden zitten niet te wachten op content over zwangere vrouwen en andersom ook niet. Daar wilde Lactacyd wat mee doen. Daarnaast zat de organisatie midden in een transitie naar een nieuw design en dus ook nieuwe verpakkingen.
Er moest een nieuwe website komen. Passend bij de verschillende levensfasen van een vrouw en het gebruik van intieme verzorging. De website geeft specifieke content weer op basis van het profiel van de bezoeker. Door gedrag op de website wordt dit profiel opgebouwd en wordt de content aangepast.

Ook hebben we een wegwijzer ontwikkeld zodat vrouwen weten hoe de nieuwe verpakking van hun vertrouwde product er uit ziet. Bekijk het resultaat op lactacyd.nl.

lactacyd

CLEVER SERVICES • WEBSITE ONTWIKKELING • ANALYSE EN OPTIMALISATIE • WORDPRESS • CANOPY DEPLOY CAMPAGNE MANAGEMENT SYSTEEM • GOOGLE ANALYTICS