CASE STUDY: OMNIVERSUM – GOOGLE GRANTS

Voor elke film die in Omniversum draait zet Clever de marketingcampagne op. Doel is altijd om zo veel mogelijk bezoekers naar het koepeltheater in Den Haag te trekken. We verzorgen de maandelijkse Google Grants campagne met een gesponsorde advertentietegoed van Google t.w.v. $10.000. Hoe dat kan?

Begin 2015 begeleidden we Omniversum bij de aanvraag van een Google Grants account, de non-profit versie van Google AdWords. Vanwege de educatieve functie van Omniversum heeft Google dit toegewezen. Clever verzorgde de aanvraag, richtte het account in en beheert maandelijks het AdWords Grants account.

Naast het ontwikkelen van actiepagina’s voor elke film verzorgen we ook het volledige campagnemanagement incl. mediaplanning en –inkoop. Gedurende de campagneperiode monitoren we de resultaten en stellen we bij waar nodig.

Google-Grants

CLEVER SERVICES • LANDINGSPAGINA ONTWIKKELING • LIQUID MEDIA PLANNING • GOOGLE ADWORDS • GOOGLE ANALYTICS