WHITEPAPER: DE ZEVEN STAPPEN NAAR FACT BASED MARKETING

Natuurlijk vertrouw je als ervaren marketeer op je onderbuikgevoel. Maar hoe weet je zeker dat je de juiste marketingmiddelen inzet als je alleen maar luistert naar gevoel? Je onderscheidt je pas van de hagelschieters als je gebruik maakt van cijfers en feiten.

In de whitepaper ‘De zeven stappen naar fact based marketing’ leggen we uit hoe je je marketing op een praktische manier fact based en data driven inricht. Van het bepalen van de strategie tot de tools die je hiervoor gebruikt. De complete basis komt aan bod.

Vraag de whitepaper nu gratis aan via onderstaand formulier!

FACT BASED MARKETING MET DATAGEDREVEN MARKETEERS

Wanneer je aan de slag wilt gaan met fact based marketing, is het cruciaal om een goede strategie te mixen met diverse marketingelementen. Alles draait om duidelijke doelstellingen, een goed team met een innoverende cultuur, de juiste systemen, resultaatgerichte content & een liquid media aanpak. Deze whitepaper geeft een overzicht van de stappen om een traditionele marketing aanpak om te zetten naar een fact based en data gedreven aanpak.

DE MARKETINGSYSTEMEN VAN MORGEN

Het digitale landschap is in volop in beweging. Ontwikkelingen op het gebied van websites, marketing automation, data management platforms & dashboards gaan snel. Maar wanneer stap je in, en wanneer levert techniek rendement?

Door gebruik te maken van de laatste technieken kunnen we 360 graden profielen opbouwen van onze (potentiële) klanten. Hierdoor kunnen we de customer journeys relevant inrichten en de effectiviteit van digitale communicatie vergroten. Alles gericht op meetbaarheid met een overzichtelijk dashboard, zodat we snel kunnen acteren op resultaten.