Het verdwijnen van third party cookies

Hoe sta jij ervoor?

Veel browsers zijn al gestopt met het tracken van third party cookies, en Google heeft aangekondigd in 2024 ook in Chrome met deze cookies te stoppen.

Hierdoor loop je het risico maar liefst 80% van je marketingdata te verliezen, wat een grote impact heeft op jouw marketingresultaten. Want: hoe kun je je doelgroep nu nog op een effectieve en -heel belangrijk- efficiënte manier bereiken? Ontdek snel wat jij nog kunt doen om je goed voor te bereiden.

Aan de slag

Doe nu de gratis
Cookieless Scan

Ontdek de impact

Ontdek de impact

Ontdek de impact van het verdwijnen van third party cookies op jouw marketing

Krijg inzicht

Krijg inzicht

Krijg inzicht in hoeverre jij al op de goede weg bent

Ontvang tips

Ontdek de impact

Ontvang tips hoe je ervoor kunt zorgen dat jij jouw doelgroep wél kunt blijven tracken

Benieuwd of jij klaar bent
voor het Cookieless tijdperk?

De eerste gevolgen van het verdwijnen van third party cookies beginnen zich inmiddels duidelijk af te tekenen: het is veel moeilijker geworden om kwalitatief verkeer te targeten en de prestaties van je campagnes te meten.

Het inrichten van een succesvolle campagne kan hierdoor weer als vanouds voelen als “een gokje wagen”, terwijl je je natuurlijk veel liever baseert op harde feiten en dus: data. Gelukkig zijn hier oplossingen voor!

Ontdek snel wat je kunt doen om te zorgen dat het verdwijnen van third party cookies geen invloed heeft op jouw marketingresultaten.