CLEVER GELOOFT IN SAMENWERKEN

Met onze klanten, maar óók met business partners, want samen zijn we slimmer. We koppelen krachten om het beste resultaat voor onze projecten te bereiken. Dat doen we door exclusieve samenwerkingen met de onderstaande partijen.

CAMPAGNE MANAGEMENT

Clang

Clang het ideale systeem om email campagnes te creëren, beheren en analyseren. Clang onderscheidt zich doordat het email software programma beschikt over een campagne management functionaliteit. Hierdoor kunnen we geavanceerde campagnes ontwikkelen, die acteren op persoonlijke profielen, events, ed.

Selligent

Selligent’s oplossing voor marketingautomatisering en databeheer zorgt voor een dynamische één-op-één-relatie. Dit volledig geïntegreerde, klantgerichte platform maakt een vloeiende interactie mogelijk met de moderne, hyper-connected consument.

Het gebruiksvriendelijke platform van Selligent biedt een ongeëvenaarde realtime koppeling tussen gedrags- en klantgegevens, een groot aantal functies en een betrouwbare gegevensverwerking.

DASHBOARD

DASHBOARD


Power BI

Microsoft Power BI is een innovatieve Business Intelligence tool, waarin data wordt omgezet tot actiegerichte rapportages. Clever Strategy kiest voor Power BI om overzichtelijke dashboards in te ontwikkelen, waarin tevens uitgebreide onderliggende rapportages bij gemaakt kunnen worden voor uitgebreidere analyses. De ruime mogelijkheden om bronnen of databases te koppelen, de uitgebreide visualisatiemogelijkheden, de continue doorontwikkeling van de tool door Microsoft en de snelheid van de tool maakt dit een zeer aantrekkelijke BI tool om mee te werken.

Klipfolio

Alle data op 1 locatie. Combineer data uit web analytics, social media kanalen, e-mail marketing, CRM, Excel, Google, ERP / sales omgevingen, etc. in één Klipfolio dashboard. Het dashboard ziet er aantrekkelijk uit en het geeft direct een compleet overzicht van bedrijfsresultaten.

DASHBOARD

GOOGLE PARTNER

Clever Strategy is een Google Partner. Ons team is getraind & gecertificeerd door Google. Naast de geavanceerde Google diensten wordt Clever Strategy tevens ondersteund bij onze campagnes.

CUSTOMER DATA PLATFORM

CUSTOMER DATA PLATFORM


Datatrics

Datatrics maakt het mogelijk om de juiste klant te vinden, op de juiste plek, voor het juiste product, op de juiste tijd. Door het koppelen van alle kanalen aan Datatrics, kunnen er krachtige data-driven customer journeys ontwikkeld worden, die relevanter en  persoonlijker zijn over alle touchpoints heen.

Squeezely

“Geen enkele klant is hetzelfde en de journey moet dat dus ook niet zijn!” Squeezely maakt het mogelijk om 1-op-1 customer journeys te ontwikkelen die een boost geeft aan de conversie. Binnen Squeezely worden 360 graden klantprofielen gebruikt om de ervaring van de klanten te personaliseren. De tool is zeer aanpasbaar aan de precieze wensen en behoeften van een bedrijf.

CUSTOMER DATA PLATFORM

TRUSTED SHOPS

Trusted Shops is meer dan 16 jaar hét webwinkel keurmerk in 12 Europese landen. Meer dan 25.000 grote en kleine bedrijven maken gebruik van hun klantbeoordelingssysteem en keurmerk om het online klantvertrouwen te vergroten en de conversie te verhogen.

PLATFORM 161

In samenwerking met Platform 161 is het bij ons mogelijk om programmatic display campagnes te draaien. Door middel van een Demand Side Platform (DSP) kunnen wij advertentieruimte inkopen bij de grootste netwerken. Met de juiste informatie, zoals het doel en de doelgroep, zijn wij in staat aansluitende display campagnes te starten met als doel het vergroten van de naamsbekendheid of het genereren van kwalitatief verkeer.

CRITEO

Dynamic retargeting kan een enorm goede toevoeging zijn voor met name E-commerce platformen. Het dynamisch tonen van productadvertenties aan bezoekers die specifieke producten hebben bekeken, maar niet hebben gekocht (winkelwagen verlaters) laten mooie resultaten zien. Zo ligt de conversieratio vaak twee keer zo hoog als bij generieke remarketing campagnes. Door onze samenwerking met Criteo is een dynamische remarketing campagne snel opgezet en kunnen we gebruik maken van drie netwerken; Google, Facebook en het eigen netwerk van Criteo.

FACEBOOK

Met miljoenen gebruikers is het Facebook netwerk iets wat we bij Clever Strategy niet links laten liggen. Door de precieze targeting die mogelijk is gemaakt door alle gegevens die Facebook verzameld heeft, kunnen we altijd de juiste doelgroep bereiken.

COOKIEBOT

De komst van de Europese privacy wetgeving (AVG) heeft ook impact op de manier waarop websites met cookies moeten omgaan. Zeker weten dat je website voldoet aan de vereisten van de AVG? Clever Strategy is officiele reseller van Cookiebot: een tool die er o.a. voor zorgt dat de toestemming op de juiste wijze wordt verkregen en opgeslagen en automatisch bijhoudt welke cookies er op je website worden geplaatst.

QOOQIE

Qooqie call tracking is de applicatie om inzicht te krijgen in het rendement van telefonische conversies. Uit onderzoek door Google blijkt dat 70 procent van de inkomende oproepen converteert naar een klant. Een telefoongesprek is erg waardevol.

Qooqie call tracking biedt keyword tracking aan waarmee tot op het zoekwoord achterhaald kan worden vanuit welke campagne de oproep is gekomen. Zo krijg je een beter beeld van het rendement op de uitgezette marketingcampagnes van bijvoorbeeld Google Ads. Clever Strategy is partner van Qooqie.

For the best marketing results.