Binnen onze aanpak hanteren we de Why? Who? What? How? methode. Een ideale manier om samen jouw customer journey en doelgroep te doorgronden en te bouwen aan de relatie tussen jouw merk en jouw klant. We gaan van eerste kennismaking tot en met die loyale relatie.
Why: het waarom
Waarom beginnen we aan deze reis? Wat is het einddoel? Dit is de basis van jouw customer journey. Wat wil je bereiken en waarom is dit belangrijk voor zowel jou als je klant?
Who: het leren kennen van jouw doelgroepen
Wie zijn je klanten? Wat drijft hen om keuzes te maken? Door de verschillen in doelgroepen te begrijpen, kun je gerichte en effectieve strategieën ontwikkelen. Dit inzicht helpt bij het opzetten van een optimale customer journey.
What: de uitwerking van jouw journey
Wat moet er gebeuren? Hier werken we de customer journey uit en maken we een visualisatie. Dit laat duidelijk zien hoe we de klant sturen naar het gewenste doel.
How: de realisatie van jouw journey
Hoe realiseren we dit? Door gebruik te maken van technologie en data en deze te koppelen binnen het Clever Maturity Model, groeien we samen en bereiken we jouw doelstellingen. Zo bouwen we aan de ultieme relatie met jouw klant.