Data is niet meer weg te denken uit ons leven en uit het marketingvakgebied. De hoeveelheid data wat wordt verzameld groeit ongelooflijk hard en daarmee ook de mogelijkheden en uitdagingen om echt ‘data-driven & fact-based’ te werken. Customer insights zijn cruciaal om effectieve- en intelligente marketing te bedrijven. Meningen, intuïties en aannames dienen gebaseerd te zijn op cijfers. Vervolgens is het de kunst om snel te acteren op de inzichten die zijn verkregen, zodat je je onderscheidt van de kudde.
De werkwijze van Clever Strategy is altijd ‘data-driven & fact-based’. We willen alles weten en meten, en denken vanuit rendement en klanttevredenheid. Op die manier helpen we bedrijven om te groeien.
Binnen de data-afdeling houden we ons vooral bezig met het goed kunnen meten van het resultaat, conversie optimalisatie, customer data platforms, klantanalyse & segmentatie strategie en real time dashboards.
Wil je meer weten over de mogelijkheden om ‘data-driven & fact-based’ te werken? Neem dan contact op met Kjeld Piek