CASE STUDY: STUDYSTORE

Hoe activeer je studenten om in de zomer boeken aan te schaffen? Daarvoor werd studystore Scholarship bedacht. Lever een tegenprestatie en win een jaar lang gratis studeren. In opdracht van Clockwork werkten we aan een non spot campagne met De Avondploeg van radio 538.

studystore is dé studieboekenwinkel waar studenten hun boeken kunnen kopen en verkopen. Maar hoe krijg je hen zo ver om dat in de zomer te doen wanneer ze met zijn allen op het strand liggen?
Clockwork bedacht het studystore Scholarship en ging op zoek naar dé super student. De student die de origineelste tegenprestatie leverde, kreeg een jaar lang gratis studeren, van collegegeld tot pizza’s. Clever ontwikkelde een non spot campagne in samenwerking met De Avondploeg van radio 538. We hebben vooral social media ingezet om studenten te triggeren zich aan te melden. Daarbij verzorgde we de totale mediaplanning en –inkoop.

Uiteindelijk resulteerde de campagne in maar liefst 16% meer transacties binnen de campagneperiode! Bekijk hier de website van studystore.

studystore

CLEVER SERVICES • LIQUID MEDIAPLANNING INCL. DASHBOARD • KLIPFOLIO