CASE STUDY: THE GLASS STORY

We werden gevraagd mee te denken over de nieuwe retailformule The Glass Story. Een strategische fase volgde, waarbij Optitrade Retailgroep en Clever Strategy intensief samenwerkten om de formule door te vertalen naar een lange termijn online strategie.

We ontwikkelde de complete digitale strategie voor deze unieke formule voor zelfstandige opticiens. In teamverband werkten we aan een UX prototype om vervolgens de brand positionering van SVT te vertalen naar het website design. The Glass Story stelt de consument écht centraal door haar doelgroep vanuit verschillende consumer lifestyles te benaderen. Zelfs het assortiment wordt vanuit lifestyles gepresenteerd.
Door lokaal Google Display, Facebook en look a like campagnes in te zetten zorgden we voor veel traffic naar de website, met als uiteindelijke doel traffic naar de winkels. Bezoekers kunnen online direct een afspraak maken bij één van de winkels. Het effect van de media-inzet wordt door ons continue gemonitord en bijgestuurd. Alleen zo halen we optimaal rendement uit de investering.

The Glass Story is echt een concept waar we trots op zijn.

the-glass-story

CLEVER SERVICES • WEBSITE ONTWIKKELING • LIQUID MEDIAPLANNING • ANALYSE EN OPTIMALISATIE • WORDPRESS • SOCIAL MEDIA ADVERTISING •  GOOGLE ADWORDS • GOOGLE ANALYTICS