HANS BOODT MANNEQUINS | POWERED BY INNOVATION
NIEUWE WEBSITE
Na de realisatie van het CRM-landschap hebben wij een redesign en rebuild voor de Hans Boodt Mannequins website gerealiseerd. Wij kregen de uitdaging om de unieke beleving van Hans Boodt Mannequins te vertalen naar een digitale omgeving, die beschikbaar is in maar liefst 11 landen. Een belangrijk onderdeel is dat de marketeers van Hans Boodt Mannequins zelfstandig kunnen door ontwikkelen aan hun digitale beleving. Uiteraard bevat de nieuwe website diverse slimme functionaliteiten, om een fact based en data driven focus te houden. Er zijn diverse campagnes ontwikkeld zoals voor de ‘Muse’ mannequin collectie van Hans Boodt Mannequins en het aanvragen van brochures.
“Quisque vestibulum arcu efficitur eros maximus malesuada.”
Marco Ouwerkerk – Hans Boodt
CRM-LANDSCHAP INCLUSIEF SHARPSPRING

Met deze oplossing kunnen we het marketing programma van Hans Boodt Mannequins ondersteunen, hierbij kun je denken aan:
We zijn gestart als integrator om het CRM landschap in te richten. Na het inrichten van zowel de sales als marketing module hebben we de website voorzien van de verschillende SharpSpring functionaliteiten. Na de inrichting zijn zowel de marketeers als de salesverantwoordelijke van Hans Boodt Mannequins getraind. Met deze oplossing is er inzicht gecreëerd voor iedereen.
LEADFORENSICS, IDENTIFICEER ANONIEM BEZOEK NAAR CONTACT INFORMATIE
